Θεσσαλονίκη: Στο νοσοκομείο ένας εργαζόμενος σε οικοδομή - Έπεσε από κτήριο στον Δ. Νεάπολης-Συκεών

Πιο συγκεκριμένα η Πυροσβεστική κλήθηκε να απεγκλωβίσει τον άνδρα που φέρεται να εργαζόταν στην οικοδομή και έπεσε στα θεμέλια

Κάνε κλικ και δες περισσότερο emakedonia.gr στην αναζήτηση της Google

Πρόσθεσέ το στην Google

- Newsroom

Στο νοσοκομείο μεταφέρθηκε ένας άνδρας μετά από πτώση από κτήριο στον Δήμο Νεάπολης-Συκεών.

Πιο συγκεκριμένα η Πυροσβεστική κλήθηκε να απεγκλωβίσει τον άνδρα που φέρεται να εργαζόταν στην οικοδομή και έπεσε στα θεμέλια.

Το περιστατικό συνέβη σήμερα το πρωί, ενώ ο άνδρας φέρεται να έπεσε από ύψος τριών μέτρων.

Αμέσως κλήθηκε και το ΕΚΑΒ, όπου τον παρέλαβε τραυματισμένο και τον μετέφερε άμεσα στο νοσοκομείο Παπαγεωργίου. 

Το ΕΚΑΒ έκανε την παρακάτω ανάρτηση σχετικά με το περιστατικό: 

Θεσσαλονίκη 25/06/2026: Σοβαρό εργατικό ατύχημα στα θεμέλια νεοανεγερθεισας πολυκατοικίας σημειώθηκε το πρωί στην περιοχή των Συκεών Θεσσαλονίκης. Στο σημείο επιχείρησαν, με εντολή του Ασυρματικου Κέντρου του ΕΚΑΒ Θεσσαλονίκης, δύο μηχανές ταχείας επέμβασης, ένα συμβατικό ασθενοφόρο και η Κινητή Ιατρική Μονάδα του ΕΚΑΒ Θεσσαλονίκης με γιατρό. Ο πολυτραυματίας απεγκλωβίστηκε από το σημείο με την βοήθεια της Πυροσβεστικής υπηρεσίας, αντιμετωπίστηκε με βάση τα διεθνή πρωτόκολλα τραύματος , διασωληνωθηκε από την γιατρό της Κινητής Μονάδας του ΕΚΑΒ Θεσσαλονίκης και διακομίστηκε σε κρίσιμη κατάσταση στο εφημερεύον νοσοκομείο ΓΝΘ Παπαγεωργίου για περαιτέρω και οριστική αντιμετώπιση.Θερμές ευχαριστίες στις Πυροσβεστικές Δυνάμεις για την συνδρομη τους στο σημείο.

Η Διασωστική Ομάδα του #ΕΚΑΒΘεσσαλονίκης εύχεται στον πολυτραυματία ταχεία ανάρρωση

Κάνε κλικ και δες περισσότερο emakedonia.gr στην αναζήτηση της Google

Πρόσθεσέ το στην Google
Loader
ESPA