Παύλου Μελά: Σκληρό μπρα ντε φερ στο δημοτικό συμβούλιο για την παράδοση του Μητροπολιτικού Πάρκου - «Δεν πατάει ψυχή»

Η αντιπολίτευση άσκησε δριμεία κριτική στη διοίκηση του Δήμου ότι απαξιώνει όσους εργάστηκαν για το έργο και τη μετεξέλιξη του πρώην στρατοπέδου σε πάρκο

Κάνε κλικ και δες περισσότερο emakedonia.gr στην αναζήτηση της Google

Πρόσθεσέ το στην Google

Στο «κόκκινο» ανέβηκε η ένταση στο δημοτικό συμβούλιο, μεταξύ διοίκησης και αντιπολίτευσης, με αφορμή την παράδοση του Μητροπολιτικό Πάρκο Παύλου Μελά, τα εγκαίνιά του, αλλά και όσα λέχθηκαν στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, από κύκλους που πρόσκεινται στη διοίκηση του Δήμου.

Το κλίμα οξύνθηκε μετά την δριμεία κριτική που άσκησαν εκπρόσωποι παρατάξεων της αντιπολίτευσης που κατηγόρησαν τη δημοτική αρχή ότι μηδενίζει και απαξιώνει όσους δούλεψαν κατά το παρελθόν για το έργο, βάζοντας τα θεμέλια του Πάρκου, όπως και ότι ξοδεύτηκαν χιλιάδες ευρώ για το «πανηγυράκι», όπως είπαν, των εγκαινίων και σήμερα ο χώρος είναι άδειος.

Σφόδρα ενοχλημένος με όσα επικριτικά ακούστηκαν και γράφτηκαν, σε βάρος της προηγούμενης διοίκησης, εμφανίστηκε από το βήμα του δημοτικού συμβουλίου ο πρώην δήμαρχος, επικεφαλής της μείζονος αντιπολίτευσης Δημήτρης Δεμουρτζίδης.

«Φαίνεται ότι στη διοίκηση υπάρχουν δυο τάσεις. Τη μια την εκπροσωπεί ο δήμαρχος που ευχαριστεί τους προκατόχους του για την προσπάθεια που έκαναν, για να φτάσει το στρατόπεδο να μετεξελιχθεί σε Μητροπολιτικό Πάρκο», ανέφερε και πρόσθεσε «είδα τις τελευταίες μέρες στο διαδίκτυο πολλές αναρτήσεις μελών της διοίκησης με τίτλο ‘σας αρέσει δεν σας αρέσει, αυτή είναι η αλήθεια’ και κάποιες άλλες ερωταπαντήσεις που έδιναν στοιχεία στους πολίτες, για το ότι οι υπόλοιποι δεν έκαναν τίποτα, παρά μόνο το 20% του έργου και το υπόλοιπο 80% το έκανε η νέα διοίκηση».

«Γράφουν μάλιστα», συνέχισε ο κ. Δεμουρτζίδης, «ότι ο δήμαρχος ως υπεύθυνος ηγέτης έβαλε και παιδική χαρά που δεν προβλεπόταν, τραπεζοκαθίσματα κ.α Επίσης βγαίνουν και παπαγαλίζουν ορισμένοι της διοίκησης, έχοντας υποτίθεται στοιχεία, ότι παραδώσαμε το 20% του έργου, ενώ μας κατηγορούν ότι δεχθήκαμε πάρουμε μόνο τα 12 εκατ. ευρώ, ενώ έπρεπε να πάρουμε 320 εκατ. ευρώ».

Εσείς είδαμε μακριά, εσείς περιμένατε να τελειώσει

Σε αυτό το σημείο ο πρώην δήμαρχος ξεκαθάρισε ότι τα χρήματα ήταν 20 εκατ. από τις ΟΧΕΒΑ, και όπως είπε «πείσαμε άλλους δημάρχους να κάνουν πίσω και εμείς πήραμε τα 20 εκατ. ευρώ και μετά τη δημοπράτηση του έργου και τις εκπτώσεις του εργολάβου έφτασε στο ποσό των 12 εκατ. ευρώ».

Απευθυνόμενος στην διοίκηση του Δήμου, τόνισε «σας αρέσει να απαξιώνεται και να μηδενίζεται τα πάντα από τους προκατόχους σας. Υπάρχει όμως ένα ιστορικό με τις χρηματοδοτήσεις. Εμείς όταν πήραμε αυτά τα 20 εκατ. ευρώ και ξεκινήσαμε τη μελέτη του έργου και ξεκινήσαμε το έργο, δεν σταματήσαμε εδώ, αλλά βλέπαμε μακριά. Εσείς από την άλλη περιμένατε να τελειώσει αυτό το έργο για να δείτε τι θα κάνετε μετά». Παράλληλα, είπε ο κ. Δεμουρτζίδης, «πετύχαμε χρηματοδότηση για να ξεκινήσει το κτίριο του νέου δημαρχείου και μια μόνιμη στρατηγική συμμαχία με την Περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας και συναφείς φορείς για να ετοιμάσουμε έξι ακόμη κτίρια, ενώ κάναμε αρχιτεκτονικό διαγωνισμό για τρεις διακριτούς χώρους: μνήμη, περιπέτεια και θέμα, με την περιπέτεια να περιλαμβάνει 10 στρέμματα παιδότοπο».

Σκληρή κριτική σε βάρος τη δημοτικής αρχής άσκησε και ο δημοτικός σύμβουλος της αντιπολίτευσης Δημήτρης Φερενίδης. «Ακούω για κάτι δεκάδες χιλιάδες ευρώ σ αυτό το… πανηγυράκι στο Παύλου Μελά. Να πάμε όμως και σήμερα και αύριο να δούμε τι γίνεται. Ανοίξαμε το Πάρκο και δεν υπάρχει ψυχή στον χώρο. Καθημερινά είναι οι ίδιοι περιπατητές που βγάζουν βόλτα τα σκυλιά τους», σχολίασε με δηκτικό ύφος, ενώ πρόσθεσε ότι είδε διάφορα σχόλια των πολιτών στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης που ήταν, όπως είπε, αρνητικά για τον Δήμο. «Εκτός από κάποιους που πρόσκεινται στη διοίκηση και βλέπουν το άσπρο – μαύρο», σημείωσε με νόημα ο κ. Φερενίδης.

Δήμαρχος: Δεν είμαι υπεύθυνος για όσα γράφονται

Κληθείς να απαντήσει στην κριτική της αντιπολίτευσης, ο δήμαρχος Παύλου Μελά, Δημήτρης Ασλανίδης, επισήμανε ότι τόσο στα εγκαίνια, όσο και σε συνεντεύξεις του, αναφέρθηκε επανειλημμένα στον προκάτοχό του Δ. Δεμουρτζίδη για τη συμβολή του στο έργο.

«Δεν πρέπει λοιπόν ο κ. Δεμουρτζίδης να έχει παράπονο πάνω σε αυτό», σχολίασε, ενώ δήλωσε ότι «δεν είμαι υπεύθυνος για όσα γράφονται στο διαδίκτυο, ούτε προσυπογράφω τα πάντα». Ο κ. Ασλανίδης, σημείωσε ακόμη ότι ο πρώην δήμαρχος, πολλές φορές, αναφέρεται με ειρωνικό τρόπο σε όσα καλά λέγονται για τη διοίκηση, αλλά, ξεκαθάρισε ότι «αυτά δεν απηχούν ούτε το δικό μου ήθος, ούτε το δικό μου ύφος. Άλλωστε δεν έχω περιαυτολογήσει ποτέ, πολύ δε περισσότερο να εμφανιστώ ως ηγέτης, όπως μου καταλογίζεται από τον κ. Δεμουρτζίδη ειρωνικά».

«Ποτέ δεν έχω αναφερθεί με ειρωνεία στο πρόσωπό σας στα δυόμιση χρόνια θητείας, ουδέποτε», συμπλήρωσε ο δήμαρχος «και ούτε θα το πράξω. Η συμβολή σας στο Μητροπολιτικό Πάρκο ήταν καθοριστική, εσείς ξεκινήσατε το έργο, και εσείς ωριμάσατε τις μελέτες».

Κάνε κλικ και δες περισσότερο emakedonia.gr στην αναζήτηση της Google

Πρόσθεσέ το στην Google
Loader
ESPA