Λήξη της κατάληψης στο Εργατοϋπαλληλικό Κέντρο Θεσσαλονίκης

Αποχώρησαν οικειοθελώς τα μέλη των συλλογικοτήτων μετά την κινητοποίηση αλληλεγγύης για τα Προσφυγικά της Αθήνας

Κάνε κλικ και δες περισσότερο emakedonia.gr στην αναζήτηση της Google

Πρόσθεσέ το στην Google

- Newsroom

Ολοκληρώθηκε η κατάληψη που πραγματοποιούσαν μέλη συλλογικοτήτων στο κτίριο του Εργατοϋπαλληλικού Κέντρου Θεσσαλονίκης (ΕΚΘ).

Σύμφωνα με αστυνομικές πηγές, τα άτομα που είχαν προχωρήσει στην κατάληψη ως ένδειξη αλληλεγγύης στους κατοίκους των Προσφυγικών στην Αθήνα, αποχώρησαν από τον χώρο οικειοθελώς.

Η λήξη της διαμαρτυρίας έγινε ομαλά, χωρίς να αναφερθούν περαιτέρω εντάσεις ή επεισόδια.

7010241.jpg?v=0

Κάνε κλικ και δες περισσότερο emakedonia.gr στην αναζήτηση της Google

Πρόσθεσέ το στην Google
Loader
ESPA