Κάνε κλικ και δες περισσότερο emakedonia.gr στην αναζήτηση της Google
Πρόσθεσέ το στην Google- Newsroom
Ολοκληρώθηκε η κατάληψη που πραγματοποιούσαν μέλη συλλογικοτήτων στο κτίριο του Εργατοϋπαλληλικού Κέντρου Θεσσαλονίκης (ΕΚΘ).
Σύμφωνα με αστυνομικές πηγές, τα άτομα που είχαν προχωρήσει στην κατάληψη ως ένδειξη αλληλεγγύης στους κατοίκους των Προσφυγικών στην Αθήνα, αποχώρησαν από τον χώρο οικειοθελώς.
Η λήξη της διαμαρτυρίας έγινε ομαλά, χωρίς να αναφερθούν περαιτέρω εντάσεις ή επεισόδια.
Κάνε κλικ και δες περισσότερο emakedonia.gr στην αναζήτηση της Google
Πρόσθεσέ το στην Google