Παύλου Μελά: Νέα «βόμβα» στο στρατόπεδο του Δ. Ασλανίδη - Ανεξαρτητοποιήθηκε και δεύτερος δημοτικός σύμβουλος

Ο Νίκος Ορφανίδης εγκατέλειψε το καράβι της διοίκησης του Δήμου, αφήνοντας αιχμές σε βάρος της για μια σειρά θεμάτων, μεταξύ αυτών και του Μητροπολιτικού Πάρκου

Κάνε κλικ και δες περισσότερο emakedonia.gr στην αναζήτηση της Google

Πρόσθεσέ το στην Google

Πολιτικούς τριγμούς στην πλειοψηφούσα παράταξη του Δήμου Παύλου Μελά προκαλεί η ανεξαρτητοποίηση δημοτικού συμβούλου, η δεύτερη κατά σειρά και μέσα σε μόλις μια εβδομάδα, από εκείνη του Κώστα Πάντση, του μακροβιότερου στο δημοτικό συμβούλιο.

Πρόκειται για τον Νίκο Ορφανίδη, εντεταλμένο σύμβουλο για θέματα τα οποία αφορούν την Δημοτική Κοινότητα της Νικόπολης, ο οποίος εγκατέλειψε το «καράβι» της διοίκησης του Δημήτρη Ασλανίδη, δηλώνοντας την πλήρη δυσαρέσκειά του τόσο για την περαιτέρω υποβάθμιση της περιοχής της Νικόπολης, μιας περιοχής που, όπως αναφέρει, αξίζει ίση αντιμετώπιση, σεβασμό και πραγματικό ενδιαφέρον, όσο και για το Μητροπολιτικό Πάρκο, για το οποίο υποστηρίζει ότι η διοίκηση του Δήμου Παύλου Μελά ανέβασε πολύ τον πήχη, αλλά η πραγματικότητα είναι άλλη.

Ο κ. Ορφανίδης γνωστοποίησε την ανεξαρτητοποίησή του με ανάρτησή του στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, αναφέροντας: «συνεχίζω πλέον ως ανεξάρτητος δημοτικός σύμβουλος, αλλά παραμένω πιστός στην εμπιστοσύνη των ανθρώπων που με στήριξαν στις δημοτικές εκλογές του 2023 και με τίμησαν με την ψήφο τους. Συνεχίζω , συνεχίζοντας να υπηρετώ τους πολίτες με υπευθυνότητα, συνέπεια και σεβασμό».

Ο ανεξάρτητος πλέον δημοτικός σύμβουλος απέστειλε ήδη την δήλωση ανεξαρτητοποίησής του, την οποία έχουν παραλάβει ο πρόεδρος του δημοτικού συμβουλίου Αλέξης Παπαδόπουλος και ο δήμαρχος Δημήτρης Ασλανίδης.

Το Μητροπολιτικό Πάρκο δεν είναι… Ελβετία

Ο κ. Ορφανίδης, μία μέρα πριν γνωστοποιήσει την απόφασή του ανήρτησε μια εμπρηστική δήλωση σε βάρος της διοίκησης του Δήμου Παύλου Μελά, λέγοντας χαρακτηριστικά πως «εσείς που παρουσιάζεται τον δήμο Παύλου Μελά Ελβετία μπορώ να σας κάνω να κρυφτείτε μέσα σε ένα Σαββατοκύριακο αν ασχοληθώ και ανεβάσω πάνω από 2.000 φωτογραφίες με εκτρώματα και προβλήματα της καθημερινότητας. Επιτέλους χαμηλώστε λίγο την μύτη σας και ρίξτε λίγο αυτήν τη έπαρση του τα κάνω όλα τέλεια».

Ξεκαθαρίζει ότι η στάση του το τελευταίο διάστημα είναι διαφορετική, επειδή μετά από ώριμη σκέψη, συζητήσεις και κυρίως αφουγκραζόμενος τους ανθρώπους που τον στήριξαν, αλλά και την κοινωνία της περιοχής, αποφάσισε να θέσει κάποιες ξεκάθαρες κόκκινες γραμμές, πρώτα ως άνθρωπος και μετά ως αιρετός.

«Από την πρώτη ημέρα που μπήκα στο Δημοτικό Συμβούλιο, αντίκρισα πολλές φορές εικόνες που με προβλημάτισαν βαθιά. Μια κατάσταση που θύμιζε περισσότερο «χάβρα των Ιουδαίων» παρά μια διαδικασία αντάξια του θεσμού. Είδα ανθρώπους να μπαίνουν και να βγαίνουν χωρίς τάξη, να επικρατεί αναστάτωση, ακόμη και να καπνίζουν σε κλειστούς χώρους χωρίς την παραμικρή παρατήρηση. Η αλήθεια είναι ότι πλέον δεν με γεμίζει να βρίσκομαι σε ένα περιβάλλον όπου δεν υπάρχει ο απαιτούμενος σεβασμός, ούτε προς τον θεσμό ούτε προς τους ανθρώπους», επισημαίνει ο κ. Ορφανίδης.

729522570-1864318738286630-3515162457424266010-n.jpg

«Δεν δέχομαι την υποβάθμιση της Νικόπολης»

Επιχειρηματολογώντας για την απόφασή του ανεξαρτητοποιθεί από την παράταξη της διοίκησης, ο κ. Ορφανίδης τονίζει ότι «δεν αποδέχομαι εκδηλώσεις μνήμης για την Ποντιακή Γενοκτονία που μετατρέπονται σε παρωδία ή γίνονται μόνο για το φαίνεσθαι, την ίδια στιγμή που δαπανώνται χιλιάδες ευρώ για άλλες δράσεις χωρίς ουσιαστικό αντίκρισμα. Δεν αποδέχομαι την περαιτέρω υποβάθμιση της περιοχής μας και ειδικά της Νικόπολης, μιας περιοχής που αξίζει ίση αντιμετώπιση, σεβασμό και πραγματικό ενδιαφέρον».

«Κάποιοι», συνεχίζει, «προσπάθησαν να με βάλουν στη λογική να επωμιστώ κι εγώ ένα κομμάτι από αυτή την κατάσταση, να ‘πάρω λίγο από το μέλι’, όπως λέει ο λαός. Ευτυχώς όμως, επέλεξα έναν άλλο δρόμο. Δεν θέλω κανένα προσωπικό όφελος που να προκύπτει εις βάρος των συνδημοτών μου. Δεν μπήκα και δεν θα μπω σε μια τέτοια λογική. Δεν μπορεί εκατοντάδες αιτήματα πολιτών, όλα καταγεγραμμένα και αποδεδειγμένα με αριθμούς πρωτοκόλλων, να μένουν στο χρονοντούλαπο. Η αυτοδιοίκηση υπάρχει για να ακούει, να απαντά και να δίνει λύσεις στα προβλήματα των ανθρώπων»

Δηλώνει ακόμη ότι αρνείται οποιαδήποτε λογική «κάτω από το τραπέζι», γιατί, όπως λέει, οι σχέσεις στην αυτοδιοίκηση πρέπει να βασίζονται στη διαφάνεια, στον σεβασμό και στην αξιοπρέπεια, και όχι σε ανταλλάγματα.

Κάνε κλικ και δες περισσότερο emakedonia.gr στην αναζήτηση της Google

Πρόσθεσέ το στην Google
Loader
ESPA