Παιδιά από το Κέντρο Εκπαίδευσης και Αποκατάστασης Τυφλών Θεσσαλονίκης στο Μουσείο Βυζαντινού Πολιτισμού

Μέσα από την αφή, το παιχνίδι και την ανακάλυψη, τα παιδιά γνώρισαν τη διαδικασία της ανασκαφής με τρόπο βιωματικό και δημιουργικό

Κάνε κλικ και δες περισσότερο emakedonia.gr στην αναζήτηση της Google

Πρόσθεσέ το στην Google

- Newsroom

Ομάδα παιδιών από το Κέντρο Εκπαίδευσης και Αποκατάστασης Τυφλών Θεσσαλονίκης (ΚΕΑΤ) επισκέφθηκε την Τετάρτη 24 Ιουνίου 2026, τοΜουσείο Βυζαντινού Πολιτισμού, στο πλαίσιο των Θερινών Εκπαιδευτικών και Ψυχαγωγικών Δράσεων «Θεσσαλονίκη - Καλοκαίρι 2026» που διοργανώνει το ΚΕΑΤ.

Τα παιδιά συμμετείχαν στην εκπαιδευτική δράση «Παίζουμε ανασκαφή;», κατά τη διάρκεια της οποίας είχαν την ευκαιρία να σκάψουν, να ανακαλύψουν και να αναγνωρίσουν, μέσω της αφής, πήλινα αντίγραφα αυθεντικών αντικειμένων της έκθεσης.

1img-0821.jpg?v=0
3-cAexZ.jpg?v=0

Στη συνέχεια επισκέφθηκαν την υπαίθρια έκθεση «Κισσός και Λίθος», όπου εξερεύνησαν απτικά τα γλυπτά που εκτίθενται στον χώρο.

4img-0869.jpg?v=0

Μέσα από την αφή, το παιχνίδι και την ανακάλυψη, τα παιδιά γνώρισαν τη διαδικασία της ανασκαφής με τρόπο βιωματικό και δημιουργικό.

Κάνε κλικ και δες περισσότερο emakedonia.gr στην αναζήτηση της Google

Πρόσθεσέ το στην Google
Loader
ESPA