Παρατείνεται, με Aπόφαση του Υπουργού Περιβάλλοντος και Ενέργειας, Θόδωρου Σκυλακάκη, έως και τις 16 Απριλίου 2024, η καταληκτική προθεσμία, που έχουν οι ωφελούμενοι της 1ης και 2ης Απόφασης Υπαγωγής αιτήσεων στο πρόγραμμα «Εξοικονομώ 2021» για την υλοποίηση έργου.
Όπως ανακοίνωσε το ΥΠΕΝ η παράταση κρίνεται αναγκαία για την ομαλή ολοκλήρωση και διασφάλιση επίτευξης των στόχων του προγράμματος.
Κάνε κλικ και δες περισσότερο emakedonia.gr στην
αναζήτηση της Google
Το πρόγραμμα ανοίγει για υποβολή αιτήσεων από τις 7.2.2024 έως τις 29.3.2024, με προϋπολογισμό 110 εκατ. ευρώ, που κατευθύνονται, αποκλειστικά, σε ενεργειακά ευάλωτα νοικοκυριά