Θύματα αδίστακτων ληστών έπεσαν τρεις ηλικιωμένοι στην Αρκαδία.
Ένας Σκοπιανός, ο οποίος ήταν αδειούχος των φυλακών Χανίων που δεν επέστρεψε στη φυλακή, και ο Αλβανός συνεργός του νοίκιασαν αμάξι από την Αθήνα και αφού του «φόρεσαν» κλεμμένες πινακίδες, πήγαν στο χωριό Δόριζα Αρκαδίας.Εκεί μπήκαν σε ένα σπίτι όπου διαμένουν ηλικιωμένοι. Την ώρα του περιστατικού λοιπόν, στο σπίτι βρίσκονταν οι τρεις ηλικιωμένοι- δύο γυναίκες και ένας άντρας- τους οποίους οι δράστες έδεσαν και ξυλοκόπησαν. Στη συνέχεια αφαίρεσαν 19.000 ευρώ σε μετρητά και κόσμημα αξίας 10.000 ευρώ περίπου.
Οι ληστές, οι οποίοι είναι σεσημασμένοι κακοποιοί με «πλούσιο» ποινικό παρελθόν σε ληστείες από το 2013 μέχρι σήμερα, συνελήφθησαν στο δάσος, όπου είχαν διαφύγει, κατόπιν οργανωμένης επιχείρησης του ΤΑ Τρίπολης με συνδρομή υπηρεσιών της Αστυνομικής Διεύθυνσης Αρκαδίας.
Οι τρεις ηλικιωμένοι οδηγήθηκαν στο νοσοκομείο για τις πρώτες βοήθειες.
Πηγή: protothema.gr
Κάνε κλικ και δες περισσότερο emakedonia.gr στην
αναζήτηση της Google
Τους έδεσαν με tie-wrap και υπό την απειλή όπλων, τους ανάγκασαν να αποκαλύψουν πού έχουν κρυμμένα μετρητά και κοσμήματα - Οι δράστες έφυγαν με περίπου 2.000 ευρώ και κάποια λίγα χρυσά κοσμήματα