Προσάραξη πλοίου στη Μήλο: Πήρε πιστοποιητικό αξιοπλοΐας από το Λιμενικό και συνεχίζει το δρομολόγιo

Τέλος στην πολύωρη ταλαιπωρία 1.246 επιβατών του επιβατηγού-οχηματαγωγού «Κίσαμος»

Κάνε κλικ και δες περισσότερο emakedonia.gr στην αναζήτηση της Google

Πρόσθεσέ το στην Google

- Newsroom

Τέλος στην πολύωρη ταλαιπωρία 1.246 επιβατών του επιβατηγού-οχηματαγωγού «Κίσαμος» δόθηκε μετά την ολοκλήρωση των απαραίτητων τεχνικών ελέγχων στο λιμάνι του Αδάμαντα στη Μήλο, αφού το πλοίο έλαβε πιστοποιητικό αξιοπλοΐας και συνεχίζει κανονικά το ταξίδι του.

Το περιστατικό σημειώθηκε λίγο μετά τις 03:00 τα ξημερώματα του Σαββάτου. Το πλοίο, που εκτελούσε το προγραμματισμένο δρομολόγιο Πειραιάς – Μήλος – Σούδα, υπέστη αιφνίδια απώλεια ηλεκτρικής ενέργειας. Η βλάβη είχε ως αποτέλεσμα να προσαράξει σε αβαθή ύδατα, σε μικρή απόσταση από το λιμάνι του Αδάμαντα.

Δεν αναφέρθηκε κανένας τραυματισμός μεταξύ των 1.246 επιβατών και των 108 μελών του πληρώματος, παρά τη μεγάλη αναστάτωση που επικράτησε τις ώρες που ακολούθησαν.

Ολοκληρώθηκαν οι έλεγχοι

Μετά την ολοκλήρωση των προβλεπόμενων τεχνικών ελέγχων το πλοίο κρίθηκε ασφαλές για να συνεχίσει το ταξίδι του.

Κατά τη διάρκεια της παραμονής του στο λιμάνι πραγματοποιήθηκε και υποβρύχιος έλεγχος από δύτη, χωρίς να διαπιστωθεί σοβαρή ζημιά. Οι πρώτες εκτιμήσεις κάνουν λόγο για επιφανειακές εκδορές, ενώ δεν εντοπίστηκε εισροή υδάτων στο πλοίο.

Μετά από τους ελέγχους και την τήρηση όλων των προβλεπόμενων πρωτοκόλλων ασφαλείας, εκδόθηκε το πιστοποιητικό αξιοπλοΐας, επιτρέποντας στο «Κίσαμος» να συνεχίσει κανονικά το δρομολόγιό του.

Κάνε κλικ και δες περισσότερο emakedonia.gr στην αναζήτηση της Google

Πρόσθεσέ το στην Google
Loader
ESPA