Θεσσαλονίκη: Στον ανακριτή η 29χρονη που μαχαίρωσε τον σύντροφό της στην Άνω Πόλη

Κατηγορείται για απόπειρα ανθρωποκτονίας - Ισχυρίζεται ότι βρισκόταν σε κατάσταση άμυνας λόγω ενδοοικογενειακής βίας

Κάνε κλικ και δες περισσότερο emakedonia.gr στην αναζήτηση της Google

Πρόσθεσέ το στην Google

- Newsroom

Στο Δικαστικό Μέγαρο της Θεσσαλονίκης βρίσκεται αυτή την ώρα η 29χρονη, η οποία καλείται να δώσει εξηγήσεις στον 7ο τακτικό ανακριτή για το σοβαρό επεισόδιο που σημειώθηκε πριν από λίγες ημέρες στην Άνω Πόλη.

Η κατηγορούμενη απολογείται για το αιματηρό περιστατικό της 23ης Ιουνίου, κατά το οποίο τραυμάτισε σοβαρά τον 24χρονο σύντροφό της μέσα στο κοινό τους διαμέρισμα. Σύμφωνα με τη δικογραφία, ο νεαρός έφερε τραύματα από δύο μαχαίρια σε κρίσιμα σημεία του σώματός του, γεγονός που τον οδήγησε στο χειρουργείο δύο φορές. Παρά τη σοβαρότητα της κατάστασής του, οι πληροφορίες αναφέρουν ότι η υγεία του παρουσιάζει βελτίωση.

Το υπόβαθρο της υπόθεσης αποτελεί ένα βίαιο ενδοοικογενειακό επεισόδιο. Η 29χρονη, η οποία είναι αντιμέτωπη με τις κατηγορίες της απόπειρας ανθρωποκτονίας και της οπλοχρησίας, αναμένεται να υποστηρίξει στην απολογία της πως είχε πέσει θύμα ενδοοικογενειακής βίας. Σύμφωνα με τη γραμμή της υπεράσπισής της, η πράξη της ήταν αποτέλεσμα προσπάθειας αυτοάμυνας απέναντι στον σύντροφό της.

Κάνε κλικ και δες περισσότερο emakedonia.gr στην αναζήτηση της Google

Πρόσθεσέ το στην Google
Loader
ESPA