«Ρεσιτάλ» παρανομίας στη Θεσσαλονίκη: Έπιασαν τιμόνι ενώ τους είχαν αφαιρέσει την άδεια

Δύο οδηγοί συνελήφθησαν από την ομάδα ΔΙ.ΑΣ. μέσα σε λίγες ώρες – Είχαν αφαιρεθεί οι άδειές τους για προηγούμενες παραβάσεις

Κάνε κλικ και δες περισσότερο emakedonia.gr στην αναζήτηση της Google

Πρόσθεσέ το στην Google

- Newsroom

Στο «στόχαστρο» των αστυνομικών αρχών της Θεσσαλονίκης βρέθηκαν δύο οδηγοί, οι οποίοι παρά το γεγονός ότι είχαν υποστεί αφαίρεση της άδειας ικανότητας οδήγησης για προηγούμενες τροχονομικές παραβάσεις, επέλεξαν να αγνοήσουν τον νόμο και να κυκλοφορήσουν ξανά στο οδικό δίκτυο της πόλης.

Το χρονικό των συλλήψεων

Η πρώτη περίπτωση, καταγράφηκε τις μεσημβρινές ώρες της Πέμπτης στην ανατολική Θεσσαλονίκη, όπου αστυνομικοί της Ομάδας ΔΙ.ΑΣ. εντόπισαν έναν 32χρονο ημεδαπό να οδηγεί δίκυκλη μοτοσικλέτα. Κατά τον έλεγχο, διαπιστώθηκε πως ο άνδρας στερούνταν διπλώματος, καθώς του είχε αφαιρεθεί μόλις την προηγούμενη ημέρα για άλλη τροχονομική παράβαση.

Λίγες ώρες αργότερα, κατά τη διάρκεια νυχτερινής περιπολίας στην περιοχή των Αμπελοκήπων, οι αστυνομικοί της Ομάδας ΔΙ.ΑΣ. σταμάτησαν για έλεγχο έναν 39χρονο ημεδαπό. Όπως προέκυψε, ο οδηγός δεν διέθετε άδεια οδήγησης, η οποία του είχε αφαιρεθεί πριν από λίγες ημέρες, επίσης λόγω εμπλοκής του σε τροχονομική παράβαση.

Και οι δύο συλληφθέντες οδηγήθηκαν στο αυτόφωρο, καθώς η οδήγηση χωρίς το απαραίτητο έγγραφο μετά από προηγηθείσα αφαίρεσή του αποτελεί σοβαρή παραβίαση του Κώδικα Οδικής Κυκλοφορίας. Οι δράσεις της Ελληνικής Αστυνομίας για την πρόληψη της παραβατικότητας και την εμπέδωση της οδικής ασφάλειας παραμένουν εντατικές σε όλο το πολεοδομικό συγκρότημα, με στόχο την απομάκρυνση οδηγών που θέτουν σε κίνδυνο την κυκλοφορία. Οι συλληφθέντες θα οδηγηθούν ενώπιον των αρμόδιων δικαστικών αρχών.

Κάνε κλικ και δες περισσότερο emakedonia.gr στην αναζήτηση της Google

Πρόσθεσέ το στην Google
Loader
ESPA