Κάνε κλικ και δες περισσότερο emakedonia.gr στην αναζήτηση της Google
Πρόσθεσέ το στην Google- Newsroom
Με σύμμαχο τον εθελοντισμό και τη διάθεση για προσφορά, κάτοικοι κάθε ηλικίας και στελέχη της διοίκησης του δήμου Καλαμαριάς ένωσαν τις δυνάμεις τους, πραγματοποιώντας μια εκτεταμένη δράση καλλωπισμού και καθαρισμού στο παραλιακό μέτωπο της περιοχής, ανατολικά της Θεσσαλονίκης.
Φορώντας μπλε γάντια και κρατώντας πινέλα και κουβάδες με χρώμα, οι συμμετέχοντες έσβησαν μουντζούρες, συνθήματα και κάθε είδους βανδαλισμό από τοίχους και κολώνες. Στόχος της εκστρατείας είναι η αναβάθμιση της αισθητικής της εικόνας της περιοχής, η οποία σε λίγες εβδομάδες αναμένεται να υποδεχτεί την επέκταση της γραμμής του Μετρό, γεγονός που θα αυξήσει κατακόρυφα την επισκεψιμότητά της.
«Στόχος μας μια πιο όμορφη πόλη»
Στη δράση έδωσε το «παρών» και η αντιδήμαρχος Τεχνικών Υπηρεσιών και Δόμησης, Ελπίδα Καλπίδου, η οποία μιλώντας στο ΑΠΕ-ΜΠΕ υπογράμμισε τη σημασία του έργου για την τοπική κοινωνία. «Στόχος μας είναι να κάνουμε την Καλαμαριά πιο καθαρή, πιο όμορφη, πιο περιποιημένη καθώς ενόψει της λειτουργίας του Μετρό περιμένουμε ότι η επισκεψιμότητα θα αυξηθεί. Περισσότερος κόσμος θα γνωρίσει το παραλιακό μας μέτωπο. Γι' αυτό ξεκινήσαμε τις δράσεις καλλωπισμού από εδώ, από το πιο δυνατό συγκριτικό μας πλεονέκτημα».
Η κ. Καλπίδου συμπλήρωσε πως το έργο βρίσκεται στην τελική του ευθεία και εξέφρασε την ελπίδα ότι μέχρι το τέλος του επόμενου μήνα οι πολίτες θα έχουν στη διάθεσή τους το νέο μέσο μαζικής μεταφοράς. Μέχρι τότε, ο δήμος σκοπεύει να συνεχίσει τις ανάλογες εθελοντικές πρωτοβουλίες.
Οικογενειακή υπόθεση ο εθελοντισμός
Χαρακτηριστικό παράδειγμα της ανταπόκρισης των πολιτών ήταν η παρουσία της Κιμ Κόντου, η οποία συμμετείχε στη δράση μαζί με την 7χρονη κόρη της, Νάγια, και τον 4χρονο γιο της, Λουκά. Η κ. Κόντου, έχοντας ζήσει 15 χρόνια στο εξωτερικό, ανήκει σε μια δραστήρια ομάδα κατοίκων που έχει ήδη «υιοθετήσει» και φροντίζει συστηματικά το πάρκο Ούλοφ Πάλμε στη Νέα Κρήνη. «Μετά την πανδημία ανοίξαμε τα μάτια μας λίγο παραπάνω, είμαστε πιο ανοιχτοί στο να λερωθούμε για να αλλάξει η γειτονιά μας. Πρέπει να είμαστε περήφανοι για τον χώρο που ζούμε και να τον συντηρούμε. Με αυτή τη φιλοσοφία να μεγαλώσουμε τα παιδιά μας», δήλωσε χαρακτηριστικά στο ΑΠΕ-ΜΠΕ.
Σύσσωμη η διοίκηση του δήμου στο πλευρό των πολιτών
Η κινητοποίηση της δημοτικής αρχής ήταν καθολική, καθώς εκτός από τους πολίτες, στο σημείο βρέθηκαν και συμμετείχαν ο Αντιδήμαρχος Καθαριότητας και Ανακύκλωσης, Αργύρης Παρθενιάδης, ο Αντιδήμαρχος Περιβάλλοντος, Ηλεκτροφωτισμού και Συντήρησης Έργων, Κώστας Σεϊτανίδης, η Αντιδήμαρχος Προσχολικής Αγωγής, Εθελοντισμού, Ισότητας Φύλων και Αθλητισμού, Θεοδώρα Κιφωνίδου και οι δημοτικοί σύμβουλοι Κώστας Ζαχαρίας και Βασίλης Παταρής.
Κάνε κλικ και δες περισσότερο emakedonia.gr στην αναζήτηση της Google
Πρόσθεσέ το στην Google