Μας μπαίνει ο Ιούλιος και ελπίζω να μην μας προκαλέσει άσχημες καταστάσεις. Φυσικά πρέπει να σκεφτούμε σοβαρά την κρίση στο περιβάλλον και να προσπαθήσουμε να την αντιμετωπίσουμε με τον καλύτερο τρόπο!
Δηλαδή; Να αλλάξουμε συνήθειες και μέσα! Δύσκολο έως ακατόρθωτο! Μία μεγάλη ευκαιρία για εμάς εδώ είναι η γενίκευση του Μετρό ανατολικά και δυτικά και φυσικά προς το Αεροδρόμιο και την παραλία του Θερμαϊκού, ένα πιθανό τραμ, απελευθέρωση χώρων και φυσικά αλλαγή προτύπου. Μεγάλες κουβέντες θα πείτε. Χρόνια λέμε για τη θαλάσσια συγκοινωνία προς απέναντι που πιθανόν με την ύπαρξη μαζικών μέσων θα βοηθούσε την επέκταση και αναμόρφωση της πόλης μας.
Φυσικά και πάρκα, πλατείες, ελεύθερους χώρους δεν έχουμε. Αλλά δεν βαριέσαι… Αφού αντί να κάνουμε επέκταση και αναμόρφωση χτίζουμε σε ύψος. Άντε και να κάνουμε ουρανοξύστες! Ευτυχώς έχουμε την παραλία αλλά και πάλι μετά το Μέγαρο προς την Καλαμαριά καμία επέκταση και αναμόρφωση. Πάλι θυμάμαι το 1980 που θα γίνονταν η αναμόρφωση και όπως σε άλλες πόλεις, π.χ. Βαρκελώνη θα μπορούσες να περπατήσεις από το λιμάνι μέχρι το λεγόμενο παλατάκι. Έ, δε βαριέσαι. Σχεδόν 50 χρόνια…
Στις παραλίες απανταχού της Ελλάδας εγκαταστάσεις με ή χωρίς άδεια καταλαμβάνουν χώρο. Παντού ακούμε για ενοίκια για ξαπλώστρες, για ομπρέλες κ.λπ., κ.λπ. Άλλο πάλι αυτό. Φτώχεια καταραμένη! Ποιοι άραγε μπορεί να δίνουν αυτά τα λεφτά; Άλλο μυστήριο και αυτό!
Ζούμε σε μία δύσκολη κατάσταση παγκοσμίως. Σίγουρα πρέπει να φροντίσουμε τον περιορισμό των συγκρούσεων που εμάς μας προκαλεί την εισδοχή δυστυχών ανθρώπων που θέλουν να επιζήσουν. Αλλά μάλλον πρέπει όλοι και όχι μόνο η Τεχνητή Νοημοσύνη να φροντίσουμε για την ανάπτυξη των περιοχών παγκοσμίως!
Ας μη θυμηθούμε ότι οι ΗΠΑ με την λάθος αντίληψη περί «εξαγωγής της Δημοκρατίας» όπως οι άλλοι έκαναν «εξαγωγή της Επανάστασης» κατέστρεψαν την Περσία και ζούμε και σήμερα αντί μία ανεπτυγμένη χώρα όπως ήταν επί Σάχη ένα άθλιο «θεοκρατικό» καθεστώς και μία εξελισσόμενη σύγκρουση.
Ας προσπαθήσουμε, λοιπόν, εμείς με τις άλλες χώρες της Ένωσης για το καλύτερο. Και φυσικά αυτοί που μας κοροϊδεύουν με την περίοδο «αγάπη μου έκλεισα τις τράπεζες» ας μην μιλάνε καλύτερα. Όσο και αν φαίνεται στις δημοσκοπήσεις όταν φτάσουμε εκεί στις εκλογές δεν θα τους σώσει η Τεχνητή Νοημοσύνη!
Και με την ανακοίνωση των βαθμών των πανελλήνιων οι μαθητές και οι μαθήτριες που θα υποβάλουν τις δηλώσεις τους να σκεφτούν ότι ένας μόνος τρόπος υπάρχει: Αν με βάζαν χωρίς βαθμό που θα πήγαινα; Αυτό το δηλώνω 1! Αν όχι εκεί; Πού; Αυτό το βάζω 2! Και ούτω καθ’ εξής! Συζητάω με τους γονείς αν μπορούν να με υποστηρίξουν σε άλλη πόλη και τότε μόνο δηλώνω τμήματα εκεί! Θυμάμαι ότι ο διπλανός, η γνωστή και ο παντογνώστης που κρίνει τα τμήματα των πανεπιστημίων δεν αξίζει την προσοχή μου! Αν θέλω πληροφορίες να ψάξω τις επίσημες πηγές! Και φέτος θα μείνουν κενά! Και έχει ο Θεός!
Καλή μας συνέχεια…
* Δημοσιεύθηκε στη «Μακεδονία της Κυριακής» στις 28.06.2026