Θεσσαλονίκη: Τριήμερο περιβαλλοντικών δράσεων στον Δήμο Παύλου Μελά
Στις 6, 7, 8 Ιουνίου 2023
Μαθητές και μαθήτριες του 4ου Δημοτικού Σχολείου Ευόσμου και του 7ου Δημοτικού Ελευθερίου-Κορδελιού ενημερώθηκαν για την κλιματική αλλαγή, συμμετείχαν στα διαδραστικά εκπαιδευτικά και ψυχαγωγικά δρώμενα και έστειλαν τα δικά τους μηνύματα
Κάνε κλικ και δες περισσότερο emakedonia.gr στην αναζήτηση της Google
Πρόσθεσέ το στην Google- Newsroom
Με στόχο την ευαισθητοποίηση των μαθητών για την ανάγκη προστασίας του περιβάλλοντος, καθώς και την ενημέρωση της νέας γενιάς για τα περιβαλλοντικά προγράμματα που υλοποιεί ο Δήμος, ολοκληρώθηκαν με επιτυχία οι εκδηλώσεις που διοργάνωσε - με αφορμή την Παγκόσμια Ημέρα Περιβάλλοντος - η Αντιδημαρχία Περιβάλλοντος και Πρασίνου του Δήμου Κορδελιού Ευόσμου δια του Τμήματος Περιβάλλοντος & Ποιότητας Ζωής και σε συνεργασία με το Κέντρο Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης Ελευθερίου Κορδελιού, την Τετάρτη 31 Μαΐου και την Πέμπτη 1 Ιουνίου στις δύο Δημοτικές Ενότητες Ελευθερίου Κορδελιού και Ευόσμου.
Μαθητές και μαθήτριες του 4ου Δημοτικού Σχολείου Ευόσμου και του 7ου Δημοτικού Ελευθερίου-Κορδελιού ενημερώθηκαν για την κλιματική αλλαγή και το φαινόμενο του θερμοκηπίου, συμμετείχαν στα διαδραστικά εκπαιδευτικά και ψυχαγωγικά δρώμενα που πραγματοποιήθηκαν και έστειλαν τα δικά τους μηνύματα για την Παγκόσμια Ημέρα Περιβάλλοντος, στο πλαίσιο των δύο μεγάλων υπαίθριων εκδηλώσεων στην Πλατεία Ευόσμου και στο Πάρκο Ελευθερίας στο Ελευθέριο Κορδελιό.
“Επενδύοντας στις αρχές και τις αξίες της οικολογίας και της περιβαλλοντικής αφύπνισης, για μια βιώσιμη πόλη που θα κινείται σε αρμονία με το φυσικό πλούτο του πλανήτη, σεβόμενη κάθε μορφή ζωής, οι διήμερες εκδηλώσεις συνέδραμαν προκειμένου το μήνυμα του εορτασμού να γίνει ακόμη πιο δυνατό. Ευχαριστούμε όλους όσοι συνέβαλαν στην επιτυχία των φετινών εκδηλώσεων για την ημέρα Περιβάλλοντος.
Το επιστημονικό προσωπικό του ΚΠΕ Ελευθερίου Κορδελιού που υπήρξε η ψυχή των δράσεων, τους εκπαιδευτικούς που συνεργάστηκαν με ζήλο και εμψύχωσαν τους μαθητές και κυρίως όλα τα παιδιά των σχολείων που συμμετείχαν, αποδεικνύοντας πως η νέα γενιά αποτελεί την κυρίαρχη ελπίδα για ένα καλύτερο μέλλον” επισήμανε ο Δήμαρχος Κορδελιού Ευόσμου Κλεάνθης Μανδαλιανός.
“Στέλνοντας το μήνυμα της συλλογικής δράσης για το περιβάλλον και την προστασία του, τιμήσαμε και φέτος την παγκόσμια Ημέρα Περιβάλλοντος μέσα από πρότυπες περιβαλλοντικές βιωματικές δράσεις που συμβάλλουν στην ευαισθητοποίηση των μαθητών και στην καλλιέργεια της περιβαλλοντικής συνείδησης, της αγάπης και του σεβασμού απέναντι στο φυσικό οικοσύστημα, το οποίο αποτελεί πηγή ζωής” τόνισε η Αντιδήμαρχος Περιβάλλοντος & Πρασίνου Όλγα Αθανασιάδου.
Οι εκδηλώσεις για την Ημέρα Περιβάλλοντος εντάσσονται στο έργο ''Ενίσχυση οικολογικής συνείδησης και προώθηση περιβαλλοντικού εθελοντισμού στο Δήμο Κορδελιού Ευόσμου'' που συγχρηματοδοτείται από το Ευρωπαϊκό Ταμείο Περιφερειακής Ανάπτυξης (ΕΤΠΑ) και έχουν ως στόχο να συμβάλουν στην περιβαλλοντική ευαισθητοποίηση των μαθητών και στην καλλιέργεια του εθελοντισμού, ως στάση ζωής για την προστασία και τη φροντίδα του περιβάλλοντος.
Κάνε κλικ και δες περισσότερο emakedonia.gr στην αναζήτηση της Google
Πρόσθεσέ το στην GoogleΕπίσης, ο σχεδιασμός για τα 2 από τα 3 οικόπεδα προβλέπει εγκαταστάσεις άθλησης, ψυχαγωγίας και πρασίνου
Οι επιστήμονες που μετείχαν στη σύσκεψη επανέλαβαν ότι η καφέ παλίρροια είναι ένα φυσικό φαινόμενο που δεν ενέχει άμεσο κίνδυνο, τόνισαν όμως τη σημασία του καθαρισμού
Ενοποίηση 2.000 διατάξεων, ηλεκτρονική ψηφοφορία, δημοψηφίσματα πολιτών και νέοι κανόνες διακυβέρνησης στον «χάρτη» της αυτοδιοίκησης