Κάνε κλικ και δες περισσότερο emakedonia.gr στην αναζήτηση της Google
Πρόσθεσέ το στην Google- Newsroom
Στο πλαίσιο των καθημερινών δράσεων για την πάταξη της παραβατικότητας, οι αστυνομικές αρχές της Θεσσαλονίκης εντόπισαν και συνέλαβαν δύο άτομα που επιχείρησαν να παρέμβουν παράνομα στο δίκτυο ηλεκτροδότησης. Η δράση των ελεγκτικών μηχανισμών της Γενικής Αστυνομικής Διεύθυνσης Θεσσαλονίκης, σε συνδυασμό με την επιτήρηση των δικτύων, οδήγησε στον εντοπισμό περιστατικών ρευματοκλοπής που επιβάρυναν την κοινή ωφέλεια.
Η πρώτη περίπτωση καταγράφηκε χθες το απόγευμα σε οικισμό του Δήμου Θέρμης, όπου αστυνομικοί του Τμήματος Πρόληψης και Καταστολής της Εγκληματοτικότητας συνέλαβαν επ' αυτοφώρω έναν 20χρονο ημεδαπό. Ο νεαρός εντοπίστηκε να επιχειρεί να πραγματοποιήσει παράνομη σύνδεση στο δίκτυο, χρησιμοποιώντας καλώδιο που μετέφερε ρεύμα από στύλο της ΔΕΔΔΗΕ απευθείας στο παράπηγμα όπου διέμενε.
Λίγες ώρες νωρίτερα, στη Νεάπολη, η παρέμβαση των Αρχών ήταν εξίσου άμεση. Κατόπιν ελέγχου που διενεργήθηκε από κλιμάκιο της ΔΕΔΔΗΕ σε κατάστημα υγειονομικού ενδιαφέροντος, διαπιστώθηκε η ύπαρξη παράνομης επέμβασης στον μετρητή ηλεκτρικού ρεύματος. Για το περιστατικό συνελήφθη από αστυνομικούς του Τμήματος Δίωξης και Εξιχνίασης Εγκλημάτων Νεάπολης-Συκεών ένας 27χρονος ημεδαπός, ο οποίος εργαζόταν στο εν λόγω κατάστημα.
Και στις δύο υποθέσεις, οι συλληφθέντες οδηγήθηκαν στις αρμόδιες δικαστικές αρχές, αντιμετωπίζοντας τις συνέπειες του νόμου για την παράνομη αφαίρεση ηλεκτρικής ενέργειας.
Κάνε κλικ και δες περισσότερο emakedonia.gr στην αναζήτηση της Google
Πρόσθεσέ το στην Google