Δήμος Δέλτα: Στην τελική ευθεία η αποπεράτωση του Βρεφονηπιακού Σταθμού της Σίνδου

Πρόκειται για ένα έργο «βαλτωμένο» για πάρα πολλά χρόνια

Κάνε κλικ και δες περισσότερο emakedonia.gr στην αναζήτηση της Google

Πρόσθεσέ το στην Google

- Newsroom

Η αποπεράτωση του Βρεφονηπιακού Σταθμού Σίνδου βαδίζει προς την ολοκλήρωση, ένα έργο «βαλτωμένο» για πάρα πολλά χρόνια, το οποίο σημερινή διοίκηση του δήμου Δέλτα έβαλε στόχο να ολοκληρώσει ώστε να πιάσουν τόπο τα χρήματα που δαπανήθηκαν μέχρι τώρα.

Όπως αναφέρει χαρακτηριστικά η ανακοίνωση του δήμου, «σε όλα αυτά τα πολλά χρόνια βρέθηκε δύο φορές πολύ κοντά στην ολοκλήρωσή του. Δυστυχώς, δεν παραδόθηκε ποτέ στους ανθρώπους για τους οποίους κατασκευάστηκε. Βανδαλισμοί, καθυστερήσεις και διαρκείς εμπλοκές κράτησαν κλειστό έναν χώρο που θα έπρεπε εδώ και χρόνια να φιλοξενεί τα παιδιά της Σίνδου. Σήμερα, όμως, η εικόνα είναι διαφορετική.

Οι εργασίες βρίσκονται πλέον στο τελικό τους στάδιο και ο στόχος είναι ξεκάθαρος: ο Βρεφονηπιακός Σταθμός να ανοίξει τις πόρτες του και να αποδοθεί στην τοπική κοινωνία. Δεν πανηγυρίζουμε πριν ολοκληρωθεί το έργο, άλλα συνεχίζουμε να εργαζόμαστε καθημερινά, ώστε αυτή τη φορά να μην υπάρξει άλλη χαμένη ευκαιρία.

 

 

Γιατί τα παιδιά και οι οικογένειες του Δήμου Δέλτα δεν χρειάζονται άλλες υποσχέσεις. Χρειάζονται σύγχρονες, ασφαλείς υποδομές που θα βελτιώνουν την καθημερινότητά τους και αυτό ακριβώς κάνουμε.

Βήμα-βήμα, ολοκληρώνουμε εκκρεμότητες πολλών ετών και παραδίδουμε έργα που για πολύ καιρό έμεναν μόνο στα χαρτιά. Ο Βρεφονηπιακός Σταθμός Σίνδου δεν είναι απλώς ένα ακόμη έργο.

Είναι μια ακόμη απόδειξη ότι ο Δήμος Δέλτα αλλάζει σελίδα. Με σχέδιο, επιμονή και συνέπεια.»

Κάνε κλικ και δες περισσότερο emakedonia.gr στην αναζήτηση της Google

Πρόσθεσέ το στην Google
Loader
ESPA