Τένις: Το άθλιο παιχνίδι με την κατάθλιψη της Ναόμι Οσάκα (βίντεο)
Η Γιαπωνέζα τενίστρια δέχτηκε φραστική επίθεση από θεατή στο Indian Wells
"Δεν ξέρω πότε θα ξαναπαίξω", δήλωσε η αθλήτρια από την Ιαπωνία, που αποφάσισε να απέχει για ένα διάστημα
Κάνε κλικ και δες περισσότερο emakedonia.gr στην αναζήτηση της Google
Πρόσθεσέ το στην Google- Newsroom
Την απόφαση να απέχει για ένα χρονικό διάστημα από την αγωνιστική δράση έκανε γνωστή η Ναόμι Οσάκα. Η τενίστρια από την Ιαπωνία ταλαιπωρείται εδώ και αρκετούς μήνες από πρόβλημα στην διαχείριση άγχους, γεγονός που έχει άμεσο αντίκτυπο και στην απόδοση της.
Έτσι, μετά τον πρόωρο αποκλεισμό της από τους Ολυμπιακούς Αγώνες που φιλοξένησε η χώρα της, η Οσάκα έμεινε νωρίς εκτός συνέχειας και στο US Open, καθώς ηττήθηκε από την 18χρονη Καναδή, Λάϊλα Φερνάντεζ με 7-5, 6-7 (2), 6-4.
«Νομίζω ότι θα κάνω ένα διάλειμμα για λίγο», δήλωσε λίγο μετά το τέλος της αναμέτρησης η Οσάκα και προσέθεσε:
«Αισθάνομαι ότι τον τελευταίο καιρό, όταν κερδίζω δεν αισθάνομαι ευτυχισμένη. Νιώθω περισσότερο ανακουφισμένη. Και μετά, όταν χάνω, νιώθω πολύ λυπημένη. Και δεν το θεωρώ φυσιολογικό».
Την ώρα που μιλούσε στους δημοσιογράφους, η Οσάκα είπε πως «δεν θέλω πολύ για να κλάψω» και αμέσως, δάκρυα κύλησαν στο πρόσωπο της. Και μόλις ο συντονιστής ανακοίνωσε το τέλος της συνέντευξης Τύπου, η Οσάκα τον διέκοψε για να συνεχίσει: «Θα ήθελα να τελειώσω, συγγνώμη. Νιώθω σαν..., είναι πολύ δύσκολο να το εκφράσω. Στην πραγματικότητα, αισθάνομαι ότι βρίσκομαι στο σημείο, όπου προσπαθώ να καταλάβω τι θέλω να κάνω και ειλικρινά δεν ξέρω πότε θα ξαναπαίξω τένις»...
Κάνε κλικ και δες περισσότερο emakedonia.gr στην αναζήτηση της Google
Πρόσθεσέ το στην GoogleΗ Γιαπωνέζα τενίστρια δέχτηκε φραστική επίθεση από θεατή στο Indian Wells
Ο Βάσκος αμυντικός θα ολοκληρώσει το τυπικό της μετακίνησής του στον Δικέφαλο
Ο 20χρονος μέσος από την Ακτή Ελεφαντοστού αγωνιζόταν στη Δανία με τη φανέλα της Νόρτζελαντ, με την οποία είχε επτά συμμετοχές σε επίπεδο ομάδας Νέων
Οι προτάσεις του Betarades.gr για τους αγώνες του Σαββάτου