Σακελλαροπούλου για Ποντιακή Γενοκτονία: «Αναγνώριση των εγκλημάτων κατά της ανθρωπότητας, ώστε να αποτραπεί η επανάληψή τους στο μέλλον»
Αναλυτικά το μήνυμά της
Οι αναρτήσεις των ΠΑΕ ΠΑΟΚ και Άρης στα social media
Κάνε κλικ και δες περισσότερο emakedonia.gr στην αναζήτηση της Google
Πρόσθεσέ το στην Google- Newsroom
Η Γενοκτονία των Ελλήνων του Πόντου κατά την περίοδο 1914-1923, κατέληξε στην εξαφάνιση του ελληνικών κοινοτήτων από την περιοχή όπου διαβιούσαν επί τρεις χιλιετίες. Με αφορμή τη σημερινή (19/5) θλιβερή επέτειο, οι ΠΑΕ ΠΑΟΚ και Άρης με αναρτήσεις τους στα social media θέλησαν να στείλουν τα δικά τους μηνύματα.
«Εκείνοι δεν μετρούν επετείους. Οι Έλληνες του Πόντου θα είναι πάντα ποτισμένοι με ματωμένες και πικρές θύμησες. Σε κειμήλια περήφανων προγόνων και σε ξεθωριασμένες φωτογραφίες θα αναζητούν την απάντηση στο προαιώνιο "Γιατί;". Γιατί τόσες χιλιάδες δολοφονίες, πορείες θανάτου, ανείπωτες κτηνωδίες; Γιατί τέτοια ανατριχιαστική Γενοκτονία; Γιατί τόση εξαθλίωση και προσφυγιά, τόσος ρατσισμός και περιφρόνηση; 19 Μαΐου, ημέρα μνήμης, πόνου και τιμής. Καμίαν κ' ανασπάλω σε», αναφέρει η ΠΑΕ ΠΑΟΚ.
Κάνε κλικ και δες περισσότερο emakedonia.gr στην αναζήτηση της Google
Πρόσθεσέ το στην GoogleΌσοι υποψήφιοι το έχουν δηλώσει, θα λάβουν τη βαθμολογία και με SMS στο κινητό τους - Τέλη Ιουλίου οι σχολές στις οποίες εισάγονται
Ζητούν ανώτατο όριο εισακτέων και κρούουν τον κώδωνα του κινδύνου για τη Νομική Κομοτηνής
Επιμένει να αρνείται τα πάντα ο κατηγορούμενος