Ο Δήμος Θεσσαλονίκης πραγματοποιεί την Πέμπτη 25 Ιουνίου 2026, στις 19:30, στο Ανατολικό Πάρκο ΧΑΝΘ - Κήπος των Νούφαρων, την τελετή βράβευσης των νικητών του διαγωνισμού «Πράσινο Μπαλκόνι».
Η βράβευση θα γίνει παρουσία του Δημάρχου Θεσσαλονίκης Στέλιου Αγγελούδη και του Αντιδημάρχου Περιβάλλοντος, Αστικού Πρασίνου και Πανίδας Βασίλειου Διαμαντάκη, σε μια εκδήλωση αφιερωμένη στους πολίτες που συμμετείχαν στη δράση και έδωσαν με τα μπαλκόνια τους περισσότερο χρώμα, ζωή και ανάσα στην πόλη.
Ο διαγωνισμός «Πράσινο Μπαλκόνι» αναδεικνύει τη σημασία της συμμετοχής των πολιτών στην ενίσχυση του αστικού πρασίνου και στην αισθητική αναβάθμιση των γειτονιών της Θεσσαλονίκης. Μέσα από τη φροντίδα των μπαλκονιών και των μικρών ιδιωτικών χώρων πρασίνου, οι δημότες συμβάλλουν με απλό και ουσιαστικό τρόπο στη βελτίωση της ποιότητας ζωής στην πόλη.
Κάνε κλικ και δες περισσότερο emakedonia.gr στην
αναζήτηση της Google
Η εκδήλωση έγινε με τη συμμετοχή του παγκόσμιου πρωταθλητή πάλης, Γιώργου Κουγιουμτζίδη και της διεθνούς αθλήτριας πετοσφαίρισης και πρώην αρχηγού της Εθνικής Ομάδας, Μαρίας Καρδαμανίδου