Μ. Σχοινάς: Παρέλαβε από την Γαλακτοκομική Σχολή Ιωαννίνων το πτυχίο του Βαγγέλη Γιακουμάκη και θα το παραδώσει στους γονείς του

Όπως τόνισε πρόκειται για "ένα οφειλόμενο χρέος τιμής της Πολιτείας στη μνήμη του Βαγγέλη"

Κάνε κλικ και δες περισσότερο emakedonia.gr στην αναζήτηση της Google

Πρόσθεσέ το στην Google

- Newsroom

"Με ξεχωριστή συγκίνηση παρέλαβα σήμερα το πτυχίο του Βαγγέλη Γιακουμάκη από τη Σχολή Γάλακτος Ιωαννίνων. Θα το παραδώσω στους γονείς του την Παρασκευή" ανέφερε ο υπουργός Αγροτικής Ανάπτυξης και Τροφίμων, Μαργαρίτης Σχοινάς σε ανάρτησή του στο "Χ", με αφορμή την επίσκεψή του στη Γαλακτοκομική Σχολή.

Όπως τόνισε πρόκειται για "ένα οφειλόμενο χρέος τιμής της Πολιτείας στη μνήμη του Βαγγέλη" προσθέτοντας ότι "η Σχολή Γάλακτος" είναι "φάρος γνώσης για τους νέους κτηνοτρόφους".

Το βραβείο παρέδωσε στον κ. Σχοινά η διευθύντρια της Σχολής Αλεξάνδρα Μέγα, σε μια πρωτοβουλία που απέτισε φόρο τιμής στη μνήμη του σπουδαστή και ανέδειξε το διαχρονικό μήνυμα κατά της βίας και του εκφοβισμού.

Κάνε κλικ και δες περισσότερο emakedonia.gr στην αναζήτηση της Google

Πρόσθεσέ το στην Google
Loader
ESPA