Ο Γιόζιπ Ίλιτσιτς επέστρεψε σήμερα στις προπονήσεις της Αταλάντα, νικώντας για δεύτερη φορά την τελευταία διετία το τέρας της κατάθλιψης.
Ο διεθνής Σλοβένος επιθετικός κατάφερε να αντιμετωπίσει τα προβλήματα με την ψυχική υγεία του και έκανε την πρώτη προπόνησή του στην Τζινγκόνια μαζί με τους συμπαίκτες του, έπειτα από τις αρχές Ιανουαρίου.
Το τελευταίο παιχνίδι που έδωσε ήταν στις 9 Ιανουαρίου στο εμφατικό 6-2 επί της Ουντινέζε στο «Φρίουλι».
Ο Ίλιτσιτς δεν θα έχει δικαίωμα συμμετοχής στα προημιτελικά του Europa League και στα δύο ματς με τη Λειψία, καθώς είχε τεθεί εκτός ευρωπαϊκής λίστας.
Κάνε κλικ και δες περισσότερο emakedonia.gr στην
αναζήτηση της Google
«Στο μυαλό μου, τα πράγματα δεν ήταν καλά. Στην αρχή λες ότι δεν είναι τίποτα, ότι θα περάσει, αλλά όταν δεις ότι επιμένει και μετά πας στην προπόνηση και δεν έχεις χαμόγελο στα χείλη, πρέπει να αντιδράσεις»