Κάνε κλικ και δες περισσότερο emakedonia.gr στην αναζήτηση της Google
Πρόσθεσέ το στην Google- Newsroom
Πλεκτάνη σε βάρος του άντρα της βλέπει η σύζυγος του 43χρονου υπηκόου Βόρειας Μακεδονίας, ο οποίος φέρεται να ομολόγησε ότι δολοφόνησε τη 45χρονη Σταυρούλα Λεβεντάκη στα Χανιά της Κρήτης, από την οποία νοίκιαζε το σπίτι της.
Ο 43χρονος που κατηγορείται για τη δολοφονία της Στ. Λεβεντάκη, φέρεται να είπε στους αστυνομικούς ότι χτύπησε, φίμωσε και μαχαίρωσε τη γυναίκα, δείχνοντας μετά το σημείο όπου είχε θάψει το θύμα. Από την άλλη όμως, η σύζυγος του 43χρονου θεωρεί ότι πρόκειται για «πλεκτάνη που του έχουν στήσει» και ότι ομολόγησε «επειδή κινδύνευε η ζωή του».
Όπως είπε η ίδια στο MEGA, θεωρούσε «περίεργη» και «παράξενη» την 45χρονη. Η σύζυγος, που αυτό το διάστημα εργάζεται στη Γαύδο, ρωτήθηκε για το ενδεχόμενο δράστης και θύμα να είχαν ερωτική σχέση και απάντησε: «να κάνει σχέση αυτός με αυτή; Η σχέση μας είναι άριστη. Το ερωτικό δηλαδή, όχι να το σκεφτώ, αηδιάζω. Και πώς ήταν αυτή; Ο άνδρας μου δεν κοίταξε ποτέ άλλη γυναίκα. Όχι τώρα τελευταία που είμαστε 20 χρόνια, ούτε στην αρχή που ήταν και πιο νέος».
«Είναι μία πλεκτάνη που του έχουν στήσει και θα αποδειχθεί, η αλήθεια θα φανεί. Είμαι σίγουρη και βέβαιη, ο άνδρας μου είναι αθώος. Το υποστηρίζω μέχρι θανάτου, η οικογένειά του, όλοι. Όλα τα Χανιά μπορούν να ρωτήσουν, όλη την εταιρεία που δουλεύουν 60 άτομα, που δούλευε 20 χρόνια στην ίδια εταιρεία. Να ρωτήσουν, να τα ψάξουν αυτά. Η αλήθεια θέλω να φανεί. Και αν είναι αυτός, τότε ναι, να πληρώσει. Γιατί εμείς έχουμε μάθει, ό,τι κάναμε το τίμημα να το πληρώνουμε. Είμαστε τέτοιοι άνθρωποι, Αλλά δεν είναι ο άνδρας μου. Κρύβονται άλλοι από πίσω. Εγώ δεν μπορώ να πω ονόματα και ανθρώπους. Αυτά θα τα πουν αυτοί που θα τα βρουν. Αλλά θέλω να ψαχτούν και θα ψαχτούν. Γιατί εγώ τα όνειρά μας, τα σχέδιά μας, δεν μπορώ να τα αφήσω στη μέση. Εμείς τον Σεπτέμβρη, τον Οκτώβρη, ξεκινούσαμε το σπίτι μας, που περιμένουμε 20 χρόνια τώρα που είμαστε μαζί για να το φτιάξουμε και να μπούμε μέσα. Εμένα ο άνδρας μου δεν είχε λόγους να κάνει τέτοια πράγματα», δήλωσε η σύζυγος του 42χρονου.
Στο ερώτημα γιατί φαίνεται να έχει ομολογήσει ο κατηγορούμενος, η γυναίκα σημείωσε: «Επειδή κινδύνευε η ζωή του. Το είπε. Κινδύνευε η ζωή του. Και αυτός, άμα του πούνε ότι κινδυνεύει η ζωή του ή εγώ, ή η αδερφή του, ή οι κόρες μας… Δίνει τη ζωή του για εμάς». Ρωτήθηκε επίσης αν κάποιος απειλούσε τον άντρα της. «Είναι 100%, 1.000% 1.000.000% αυτό ακριβώς που σου λέω. Ακριβώς αυτό που σου λέω», υποστήριξε η σύζυγός του.
Σε άλλος σημείο τη ρώτησαν εάν ο άντρας της είχε εκμυστηρευτεί στην ίδια αυτές τις απειλές και απάντησε: «δεν είχαμε μιλήσει γιατί ήταν συνέχεια χωρίς κινητό. Αλλά καταλαβαίνω τι συμβαίνει… Του το παίρνανε, δεν τον αφήνανε να μιλήσει! Χάλια ήτανε. Πολύ χάλια! Και πολύ τρομαγμένος… Και είπε “φοβάμαι για τη ζωή μου”. Και θα το πάρει όλο πάνω του, είμαι σίγουρη. Γιατί ξέρω ότι μπορεί να του έχουνε πει “αν δεν τον πάρεις εσύ πάνω σου θα το πάρει η οικογένειά σου”. Και αυτός για εμάς πάντα δίνει τη ζωή του. Το ξέρουμε αυτό».
«Τον ξέρω ποιος είναι ο άνδρας μου, τον ξέρω 25 χρόνια, δεν τον ξέρω από εχθές. Και τον ξέρουνε και όλα τα Χανιά και τον ξέρουνε παντού και δεν έχει πειράξει μυρμήγκι. Και αυτό πρέπει να ψαχτεί. Και θα ψαχτεί, να είμαστε σίγουροι ότι η αλήθεια θα φανεί. Για τον άνθρωπό μου εγώ, η οικογένειά μας… Όλοι, που τον λατρεύουμε και μας λατρεύει. Δεν είχε ούτε σκέψη να κάνει κάτι τέτοιο. Ούτε περνάει από το μυαλό μας, ούτε είναι τέτοιος άνθρωπος, ούτε είχε δείξει τέτοιες ενδείξεις. Για ποιο λόγο τον κατηγορούν; Δεν είχε κίνητρο, δεν είχε συμφέρον. Εμείς δυόμιση χρόνια αποδεδειγμένα θα φανούν αυτά… Έχουμε βγάλει άδειες να φτιάξουμε το δικό μας σπίτι, θα φεύγαμε από εκεί. Έχουμε σχέδια, έχουμε όνειρα, έχουμε τα πάντα», συνέχισε η γυναίκα.
Για το αν θυμάται την Σταυρούλα Λεβεντάκη, η σύζυγος του συλληφθέντος σημείωσε: «Ναι μωρέ, τη θυμάμαι. Αφού ερχόταν, έκανε τσεκ στο σπίτι… Εντάξει ήταν μια περίεργη γυναίκα, εννοείται. Δεν ήτανε ότι ήταν 100%, ήταν παράξενος άνθρωπος. Αλλά εμείς πηγαίναμε με τα νερά της. Στους λογαριασμούς μας ήμασταν τυπικοί, όλα αυτά θα αποδειχτούν. Ούτε μέρα, ούτε στιγμή δεν αργήσαμε να της πληρώνουμε τα ενοίκιά της, τα νερά της, τα ρεύματά της, ό,τι μας έλεγε. Στο όνομά μας. Το σπίτι ήταν πεντακάθαρο. Περιποιημένο. Είμαστε δύο άνθρωποι σε τόσο μεγάλο σπίτι, που της το είχαμε πει κιόλας “εντάξει δεν το χρειαζόμαστε, αλλά εντάξει, αφού θέλεις να το νοικιάσεις ολόκληρο το παίρνουμε”. Τι να κάνουμε; Εμείς έτσι και αλλιώς, άλλο ένα συμβόλαιο θέλαμε. Θέλαμε άλλα τρία χρόνια και μετά, της λέω, έτσι και αλλιώς θα φύγουμε, πάμε στο δικό μας. Δεν έχουμε λόγο να κάτσουμε εδώ».
«Εγώ με τον άνδρα μου δεν είχα καθόλου κακή σχέση, είμαστε άριστα. Τα είχαμε συζητήσει όλα αυτά. Και που λείπω το καλοκαίρι και όλα αυτά, εμείς μιλούσαμε στο τηλέφωνο 10 φορές την ημέρα. Ο άνδρας μου έκανε εφαρμογή και έβλεπα ανά πάσα ώρα και στιγμή που είναι το κινητό του. Είναι αυτά πράγματα που λένε; Να κάνει σχέση αυτός με αυτή; Η σχέση μας είναι άριστη. Το ερωτικό δηλαδή, όχι να το σκεφτώ, αηδιάζω. Και πώς ήταν αυτή. Ο άνδρας μου δεν κοίταξε ποτέ άλλη γυναίκα. Όχι τώρα τελευταία που είμαστε 20 χρόνια, ούτε στην αρχή που ήταν και πιο νέος. Γιατί του είχα εμπιστοσύνη και μου είχε εμπιστοσύνη. Γιατί και εγώ είμαι μακριά και αυτός είναι μακριά πέντε μήνες το καλοκαίρι. Ένας άνθρωπος που ήθελε να κάνει ερωτικές μ…,. δεν θα τον έβρισκα ανά πάσα στιγμή στο κινητό όποτε τον έπαιρνα. Ποτέ δεν υπήρξε να τον πάρω τηλέφωνο και να μην μου απαντήσει», πρόσθεσε η ίδια.
Σε ερώτηση για το αν είχε δεδομένα για τις 30 του μήνα από την εφαρμογή και αν τα ζήτησε η ΕΛΑΣ, η σύζυγος απάντησε αρνητικά και ανέφερε πως «όλα θα βρεθούν αλλά χρειάζεται υπομονή».
Για τις κάμερες που υπήρχαν στο σπίτι, λέει πως δεν είχε πρόσβαση και είχαν μπει το τελευταίο χρονικό διάστημα. «Έλεγα στις κόρες ‘έλα μωρέ να μου τις φτιάξετε” ε, τελικά δεν ήρθε. Εντάξει δεν με νοιάζει κιόλας. Είχα εμπιστοσύνη στον άνθρωπό μου, δεν με ένοιαζε, είχε ο ένας, είναι οκ. Αλλά του έλεγα “φτιάξε μου τες και εμένα”, το είχαμε πει. Αλλά εντάξει δεν πρόλαβε, έφυγα. Για αυτό τον λόγο, ότι τίποτα άλλο. Δεν ήταν κάτι να σκεφτούμε. Παναγία μου! Προς Θεού!», ανέφερε.
Η ίδια υποστήριξε πως η Σταυρούλα είχε ενημερωθεί για την τοποθέτηση καμερών, «επειδή ήταν πάρα πολύ περίεργη, το οτιδήποτε θα κάναμε και μια πρόκα να βάζαμε στον τοίχο, την ρωτούσαμε. Της λέγαμε ξέρω ‘γω “θα βάλουμε κάμερα”. “Α, εντάξει, εντάξει” ξέρω ‘γω. Συμφωνεί. “Ναι, ναι”. Οκ τη βάλαμε. Γιατί θα κάναμε τρύπα στον τοίχο και ξέρεις… Αυτό μπορεί να την ενοχλούσε. Τα πάντα την ρωτούσαμε, τα πάντα. Αλλά δεν κάναμε και τίποτα άλλο, θέλω να σου πω, αλλά οκ».




Κάνε κλικ και δες περισσότερο emakedonia.gr στην αναζήτηση της Google
Πρόσθεσέ το στην Google