Άρης: Τρεις παίκτες από την Κ19 στο ρόστερ της πρώτης ομάδας

Οι πιτσιρικάδες που επέλεξε ο προπονητής, Μιχάλης Γρηγορίου, θα πάρουν μέρος στην προετοιμασία για τη νέα σεζόν

Κάνε κλικ και δες περισσότερο emakedonia.gr στην αναζήτηση της Google

Πρόσθεσέ το στην Google

Τον προβιβασμό τριών νεαρών ποδοσφαιριστών από την Κ19 στην πρώτη ομάδα αποφάσισε ο προπονητής του Άρη, Μιχάλης Γρηγορίου.  

Πρόκειται για τους 19χρονους Γιώργο Σιταρά, Αλέξανδρο Καραμανλή και Δημήτρη Αντωνιάδη, που θα πάρουν μέρος στην προετοιμασία των κιτρινόμαυρων, η οποία θα ξεκινήσει στην Πτολεμαϊδα και θα συνεχιστεί στην Ιταλία. 

Ο Γιώργος Σιταράς αγωνίζεται στο κέντρο της άμυνας, ο Αλέξανδρος Καραμανλής είναι σέντερ φορ και ο Δημήτρης Αντωνιάδης παίζει σε θέση αριστερού μπακ.

Στο ρόστερ παραμένουν και οι Χαρούπας, Παπασαραφιανός και Κάμτσης, οι οποίοι είχαν προαχθεί στην πρώτη ομάδα από την περασμένη σεζόν. 

Κάνε κλικ και δες περισσότερο emakedonia.gr στην αναζήτηση της Google

Πρόσθεσέ το στην Google
Loader
ESPA